'U.S' The Boston life

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Patrik Karlsson - 2 juni 2013 21:30

Med tanke på gårdagens svettiga solande och iskalla badande kände jag mig sugen på att strosa runt i Boston i stekande 34grader. Kan nu i efterhand säga att det var värt det. Vilken fin stad det är, extremt fina gamla kyrkor, vackra shopping gator och den underbara Boston Common.


Gick längs med Boylston St och tittade in memorial platsen från bombningen, riktigt rörande. Hedrar alla människor som offrat tid och pengar på att ge pengar till Boston One.


Fick även med mig hem en liten påse från affären med kläder, H&M leverar i USA!!



  Kyrkan mitt inne i Boston   Prudential

      

Samlingsplatsen för alla gåvor till minne av offren i Boston bombningen

Schyssta kläder

Av Patrik Karlsson - 2 juni 2013 15:47

Igår var det en helt makalös dag. Sjukt varmt och ett helt underbart väder. Detta firades med att dra till stranden och skaffa sig en schysst bränna. 35grader i luften och14 i vattnet(säger dom i alla fall), sjukt svalkande dock.


På kvällen drog vi till Hong Kong på Harvard sq och festade och fick tyvärr se Pittsburgh få stryk med 0-3..


Hoppas på en lång runda så jag får gå och se min match den 11 juni.

Länkar

Translation

Presentation


Here you will find out what I´m doing for the moment! And me? I´m a 24 year old social, training freak that for now will live in Boston as an au pair for three boys.

Omröstning

Vad skulle du sakna mest om du åkte till ett annat land?
 Svenska köttbullar
 Språket
 Svenskt godis
 Familjen
 Vänner
 Tryggheten

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards