'U.S' The Boston life

Alla inlägg under april 2013

Av Patrik Karlsson - 30 april 2013 18:50

Har fastnat något j*vulskt för en grupp som en kär vän visade mig.

Shinedown, speciellt låtarna Amaryllis, Unity, Bully och I dare you.


Har gått 24/7 nu när man packat och gjort massa annat strunt.


Av Patrik Karlsson - 30 april 2013 13:26

   Allt som måste göras innan man ska ge sig iväg på en lång resa tar verkligen kål på mig, eller ja om man nu verkligen hade suttit och packat, packat ur, packat om och packat ner i res väskan igen så kanske.


Jag väljer istället att gå till frisören och fixa till mig så man inte ser ut som en uteliggare när man kommer fram.


Så detta är mitt nya jag, tycker jag påminner om någon...

Av Patrik Karlsson - 28 april 2013 18:22

Det börjar närma sig nu. Imorgon är det bara ynka 7dagar kvar innan jag sitter på planet till New York för min förberedande utbildning på ett par dagar innan jag får åka till Sommerville, MA och träffa min "nya familj".


Har inte träffat på någon som inte frågar hur det går med packningen. Bra för jag har inte ens börjat än brukar vara svaret, kanske dags att börja imorgon.


Kommer bli ett helt sjukt bra år, med mycket nya upplevelser och intressanta möten. Kan bara komma ur det här starkare än vad man gick in!!


Boston Strong som de säger.


Tidigare månad - Senare månad

Länkar

Translation

Presentation


Here you will find out what I´m doing for the moment! And me? I´m a 24 year old social, training freak that for now will live in Boston as an au pair for three boys.

Omröstning

Vad skulle du sakna mest om du åkte till ett annat land?
 Svenska köttbullar
 Språket
 Svenskt godis
 Familjen
 Vänner
 Tryggheten

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards