'U.S' The Boston life

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Helg med träning och mat

Av Patrik Karlsson - 30 juni 2013 17:51

Denna veckan har varit lång, solig blandat med regn och åska men helt klart händelserik. Barnen slutade skolan förra fredagen så denna veckan har vi varit och badat, åkt till Science museét och lekt i parker. Drog på mig en axelbränna första dagen men vafan No Pain No Gain har jag för mig att jag läst någonstans.


I helgen har det varit lugnt och skönt, drog till Boston och prudential igår för att äta på cheesecake factory vilket senare resulterade i dåligt samvete och en träningsnoja som heter duga. Tillbringade närmare två timmar på gymmet och körde slut på mig. En helt underbar känsla! Tillbaka igen imorgon såklart. 


Tack vare den sjuka och luftfuktiga värmen fick jag investera i en hårklippning. Skönt att vara korthårig igen.


Nu bär det av till Government center för gratis konsert sponsrat av 103,3 med bl.a Jason Derulo(korrigering av stavelse kan behövas).


617 Strong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Karlsson - 18 maj 2014 07:13

                                                                            So far from NYC-Las Vegas ...

Av Patrik Karlsson - 18 maj 2014 03:31

Då har vi äntligen kört oss igenom bergen och öknen och anlänt i Las Vegas eller ja detta var ju igår. Efter att ha tillbringat en halv dag i Denver och stannat på ett ödsligt Inn någonstans i Utah anlände vi till Sin City igår kväll och fick se alla...

Av Patrik Karlsson - 14 maj 2014 05:45

Så nu har jag äntlingen gjort klart mitt år, eller ja ge och ta några dagar.   Äntlingen börjar resan jag har sett fram emot ett helt år! En resa som kommer ta mig och mina kompanjoner hela vägen från östkusten över hela usa till den soliga och v...

Av Patrik Karlsson - 9 december 2013 14:58

It's finaly snowing!! As i longed for this white beautiful stuff. It's not the perfect powder snow but at least it's white and "fluffy".  The hockey game was amazing, unfortunetly Pens lost in a tight game wich makes it 6-0 against Boston.   On...

Av Patrik Karlsson - 20 november 2013 19:06

Christmas is around the corner, the holiday of joy. I can't wait for it, longing for my family and it's gonna be amazing seeing everybody again.    Sitting on needles here waiting for my Boston-Penguins tickets who will arriving soon, need someth...

Länkar

Translation

Presentation


Here you will find out what I´m doing for the moment! And me? I´m a 24 year old social, training freak that for now will live in Boston as an au pair for three boys.

Omröstning

Vad skulle du sakna mest om du åkte till ett annat land?
 Svenska köttbullar
 Språket
 Svenskt godis
 Familjen
 Vänner
 Tryggheten

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards